Analýza spokojenosti pacientů se službami rehabilitační léčebny – Pavlína Chytrá
Pavlína Chytrá
Bakalářská práce
Analýza spokojenosti pacientů se službami rehabilitační léčebny
Patient Satisfaction Measurement with Medical Institution Services
Anotace:
Bakalářská práce je napsána na téma, které se týká analýzy spokojenosti pacientů se službami rehabilitační léčebny. Cílem mé bakalářské práce bylo zjistit, jak jsou pacienti se službami rehabilitační léčebny spokojeni, a navrhnout této léčebně určité návrhy a doporučení. Tyto návrhy a doporučení jsou navrhnuty tak, aby vedly ke zvýšení spokojenosti pacientů. Na začátku své práce jsem charakterizovala …víceAbstract:
Bachelor work is written about the topic, which is focused on analysis of satisfaction patients with services of rehabilitative medical institution. The aim of my bachelor work was to find out, how are patients satisfied with the services of rehabilitative medical institution and to propose concrete suggestions and recommendations to this medical institution. That proposes and recommendations are disposed …víceKeywords
Zákaznická spokojenost Definice spokojenosti Metody sledování zákaznické spokojenosti Spokojený zákazník Služby Vlastnosti služeb Marketingový mix služeb Marketingový výzkum ve službách Služby rehabilitační léčebny Customer’s satisfaction Definition of satisfaction Methods of observation customer’s satisfaction Satisfied customer Services Properties of services Marketing’s mix of services Marketing’s meaning in services Services of rehabilitation medical institution
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/81054
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Tereza Navrátilová
- Oponent: Petra Krbová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Komparace metody SERVQUAL a on-line referencí ve sledování spokojenosti hotelového hosta
Lucie PETŘÍKOVÁ -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová -
Marketingový výzkum ve vybrané firmě
Edita Lauberová -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Nikola Holzeplová -
Marketingový výzkum ve společnosti s podporou ICT
Maroš Kövér -
Mystery shopping ve službách
Lucyna Byrtusová -
Marketingový výzkum zákaznické spokojenosti ve sportovním centru
Veronika Zedníková -
Marketingový výzkum konkurence a konkurenčního prostředí ve vybraném segmentu průmyslu obrany
Petr Pulkrábek