Radek MAČÁT

Bachelor's thesis

Barva a její význam v corporate identity

Colour and its meaning in corporate identity
Abstract:
Jednou ze základních funkcí marketingu je odlišit produkt, službu a firmu v očích zákazní-ků. Žijeme v turbulentní době, kdy jsou naše mozky denně bombardovány tisíci nabídkami a komerčními sděleními. Barva a komunikace barvou se stává nejvíce viditelnou součástí korporátní identity subjektů. Obsah bakalářské práce s názvem Barva a její význam v Corporate identity zkoumá barvu a její vztah k jednotlivým …more
Abstract:
One of the basic marketing function is to distinguish a product, service and a company in customers´eyes. We live in a turbulent time where our brains are bombarded with thou-sands of offers and commercial statements every day. Communication by colour and colour itself is becoming one of the most visible part of corporate identity. Content of my Bachelor´s dissertation under the name "Colour and its …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2011
Identifier: 18700

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Zdeněk Křížek

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MAČÁT, Radek. Barva a její význam v corporate identity. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications