Renata BURĎÁKOVÁ, DiS.

Bachelor's thesis

Posouzení bezpečnostních rizik při pořádání Mistrovství Evropy v kopané hráčů do 21 let na Městském fotbalovém stadionu v Uherském Hradišti

Security Risks Assessment in Organizing European Football Championships for Players under 21 Years on the City´s Football Stadium in Uherské Hradiště
Abstract:
BURĎÁKOVÁ, Renata. Posouzení bezpečnostních rizik při pořádání Mistrovství Evropy v kopané hráčů do 21 let na Městském fotbalovém stadionu v Uherském Hradišti. [Bakalář-ská práce]. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení. Ústav ochrany obyvatelstva. Vedoucí: doc. Ing. Miroslav Tomek, PhD. Stupeň odborné kvalifika-ce: Bakalář (Bc.). Studijní program: Ochrana obyvatelstva …more
Abstract:
BURĎÁKOVÁ, Renata. As assessment of security risks in organizing Europen football championships for players under 21 years the City´s Football stadium in Uherské Hradiště. [Bachelor thesis]. Tomas Bata University in Zlin. Faculty of Logistics and Crisis Ma-nagement. Department of protecting the population. Supervisor: doc. Ing. Miroslav Tomek, PhD. Level of professional qualifications: Bachelor (Bc …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2014
Accessible from:: 9. 5. 2014

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

BURĎÁKOVÁ, Renata. Posouzení bezpečnostních rizik při pořádání Mistrovství Evropy v kopané hráčů do 21 let na Městském fotbalovém stadionu v Uherském Hradišti. Uherské Hradiště, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.5.2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 9. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízení
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe