Ing. Petra Sinkulová

Bachelor's thesis

Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu (rychloobrátkové zboží)

Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Abstract:
Tématem této práce je podpora prodeje jako nástroje integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu. Součástí práce je část teoretická a praktická. Hlavním cílem je zde analýza nástrojů podpory prodeje ve společnosti Stock Plzeň v jednotlivých segmentech. Teoretická část se zabývá integrovanou marketingovou komunikací, komunikačním mixem a podstatou jednotlivých nástrojů. Dále …more
Abstract:
The theme of this thesis is the sales promotion as a tool of the integrated marketing communication, in a selected company, in the business sector. The thesis has two basic parts- theoretical and practical. The main objective is the analysis of sales support tools in the company Stock in the individual segments. The theoretical part deals with the integrated marketing communication, communication mix …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 6. 2013
  • Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Reader: Ing. Miloslav Vaňák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní