Bc. Adéla Marušáková

Bakalářská práce

Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky

The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá teorií merchandisingových zásad a nákupní atmosféry. Následně jsou poznatky aplikovány na vybrané obchodní jednotky. Cílem bakalářské práce je charakterizovat, analyzovat a následně vyhodnotit tyto aspekty u zvolených obchodních jednotek. Hlavní analyzovanou jednotkou je fashion store Terranova v Českých Budějovicích a její konkurenční jednotkou je Gate také v Českých …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the theory of Merchandising principles and the shopping atmosphere. Then the findings are applied on chosen business units. The aim of the bachelor thesis is to characterize, analyze and then evaluate these aspects at the chosen business units. The main units which are analysed are Fashion store Terranova in České Budějovice and its rival company Gate in České Budějovice …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 2. 2016
  • Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích