Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky – Bc. Adéla Marušáková
Bc. Adéla Marušáková
Bakalářská práce
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá teorií merchandisingových zásad a nákupní atmosféry. Následně jsou poznatky aplikovány na vybrané obchodní jednotky. Cílem bakalářské práce je charakterizovat, analyzovat a následně vyhodnotit tyto aspekty u zvolených obchodních jednotek. Hlavní analyzovanou jednotkou je fashion store Terranova v Českých Budějovicích a její konkurenční jednotkou je Gate také v Českých …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the theory of Merchandising principles and the shopping atmosphere. Then the findings are applied on chosen business units. The aim of the bachelor thesis is to characterize, analyze and then evaluate these aspects at the chosen business units. The main units which are analysed are Fashion store Terranova in České Budějovice and its rival company Gate in České Budějovice …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2015
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/jfb5p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 2. 2016
- Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MARUŠÁKOVÁ, Adéla. \textit{Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/bk8ljn/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Silná -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Adéla Fialová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Švejdová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Špalková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Jakub Tolar -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Smejkalová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Markéta Strnadová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Andrea Hubálková