Vliv chybějícího rodinného zázemí na vývoj dítěte – Martin TRENK
Martin TRENK
Bachelor's thesis
Vliv chybějícího rodinného zázemí na vývoj dítěte
Effect of lack of family background on child development
Anotácia:
Bakalářská práce je tématicky orientovaná na problematiku důsledků nestabilního bydlení u rodin ohrožených sociálním vyloučením na úroveň vybraných kompetencí dětí socializujících se a trvale žijících v tomto prostředí. Teoretická východiska práce budou ve vytvoření individuálních vzdělávacích programů a přípravných tříd. Praktická část práce bude zaměřena na prezentaci výsledků výzkumného šetření …viacAbstract:
The thesis is thematically focused on the impact of unstable housing of families at risk of social exclusion at the level of selected competencies of children socializing and permanently living in this environment. The theoretical basis of the work will be the creation of individual training and preparatory classes Practical work will focus on presenting the results of the research targeted at analyzing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 10. 2013
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PaedDr. Michal Slavík, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TRENK, Martin. Vliv chybějícího rodinného zázemí na vývoj dítěte. Ústí nad Labem, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in Education / Social pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Role výtvarné tvorby v kompenzaci a reedukaci jedinců s problémy a poruchami chování a emocí
Lucie Hájková -
Úzkostná porucha jako rizikový faktor pro rozvoj poruchy chování a emocí u dětí a mládeže
Michaela Bartošíková -
Duševní poruchy a poruchy vyvolané účinkem psychoaktivních látek
Lukáš Sluka -
Poruchy chování u dětí a mladistvých a možnosti řešení
Nikola Vaculková -
Poruchy chování a emocí a intervence u žáků 6-11 let
Eva BASLEROVÁ -
Prevence a podpora dítěti v riziku poruchy chování
Iveta Konečná -
Porovnání osobnosti dětí s poruchami chování a zdravých dětí s pomocí TCI-A
Irena Košíčková -
Specifické poruchy učení a chování a jejich vliv na neúspěšnost ve škole, v rodině a kolektivu
Lenka Vymětalová