Petr Manda
Bakalářská práce
Facebook - využití v komerční sféře
Facebook - application in commercial sphere
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na možnosti zviditelnění komerčního subjektu na sociální síti Facebook. Cílem práce je sestavení souboru možností, které mohou tyto subjekty využívat, a jejich porovnání. Teoretická část práce je zaměřena na seznámení s fenoménem sociálních sítí a rozbor jednotlivých alternativ prezentace komerčního subjektu na Facebooku. Jsou zde zmíněny charakteristiky a funkce jednotlivých …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on various alternatives of presentation of commercial organization on Facebook social network. The main goal of this work is to create complete list of choices, which could be used by these subjects, and their comparison. Theoretical part of this work is focused on the social network phenomenon and analysis of each alternative of advertising or presentation on Facebook …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 2. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/54995
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2016
- Vedoucí: Jaroslav Jandoš
- Oponent: Daniel Kafka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/54995
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of the social network Instagram.
Zeynab Babazada -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Role of the social network sites in a migration process: Czechs and Slovaks in Australia Facebook group
Andrea Kakulidu -
Privacy and Self-Disclosure on Social Network Sites from the Perspective of European Children and Adolescents
Zuzana Očadlíková -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Vedení sekce Média a Propagace Mezinárodního festivalu divadelních škol SETKÁNÍ/ENCOUNTER 2024
Anna Zelíková -
Využití technologie Web 2.0 v marketingové propagaci
Michal Prouza -
Prostredie Web 2.0 a jeho využitie v obchodných spoločnostiach
Matúš Kapusta