Předškolní příprava zrakově postižených dětí – Martina NAWRATOVÁ
Martina NAWRATOVÁ
Bakalářská práce
Předškolní příprava zrakově postižených dětí
Pre-school Education For Visually Impaired Children
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je přiblížit možnosti, specifika, důležitost a přínos předškolní přípravy zrakově postižených dětí. Práce sestává z teoretické a praktické části. Obsahem teoretické části jsou základní informace o zrakovém postižení, zabýváme se osobností dítěte se zrakovým postižením a podstatnou část tvoří právě samotná problematika předškolní přípravy těchto dětí. Vzhledem k tomu, že …víceAbstract:
The goal of the thesis is to introduce possibilities, specifics and the importance of the visually impaired children?s pre-school education . The thesis consists of the theoretical and the practical part. The first, theoretical part aims to bring elemental information about the visual impairment. It engages in handicapped child?s personality and the most empasized is the pursuit on the children?s pre …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2013
Zveřejnit od: 29. 3. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Hana Novohradská
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NAWRATOVÁ, Martina. Předškolní příprava zrakově postižených dětí. Ostrava, 2013. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.3.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 3. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Klasifikace a léčba poruch binokulárního vidění u dětí
Nikola Richterová -
Dítě s poruchou binokulárního vidění v procesu speciálně pedagogické péče
Lucie Koutná -
Diagnostika a léčba poruch binokulárního vidění
Zuzana Česlová -
Využití metody Meira Schneidera u žáka s poruchou binokulárního vidění
Pavlína MOLKOVÁ -
Anizometropie a aniseikonie jako příčina poruchy jednoduchého binokulárního vidění
Éva Édes -
Vliv rodinného prostředí v procesu reedukace poruch binokulárního vidění
Štěpána Kalábová -
Zrakový trénink. Efekt léčby poruch jednoduchého binokulárního vidění.
Spomenka Vrček -
Možnosti využití metody Meira Schneidera u dětí s poruchami binokulárního vidění v MŠ
Sabina ČEMOVÁ