Analýza nákupního chování při výběru jazykové školy – Kateřina Kantorová
Kateřina Kantorová
Diplomová práce
Analýza nákupního chování při výběru jazykové školy
Buying Behaviour Analysis on Language Schools Market
Anotace:
Anotace Tématem diplomové práce byla analýza nákupního chování při výběru jazykové školy. Metodou dotazování na vzorku respondentů jsem se pokusila zjistit hlavní faktory, které jsou pro zákazníky při výběru jazykové školy nejdůležitější. Také jsem se zaměřila na používané zdroje informací, vnímání intenzity reklamy jazykových škol a důvody nevyužití těchto služeb. Práce obsahuje pět kapitol. V první …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is Buying behaviour analysis on language schools market. The research was realised on the sample of respondents, by using questionnaire. I tried to identify the most important factors, that play the main role in buying behaviour of customers. I also focused on information sources, used in the process, perception of advertising instruments of language schools and reasons …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/79699
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Martina Hoďáková
- Oponent: Ivo Táborský
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Influencer effect on consumer buying behaviour in Turkey
Gulden Kuru Ipek -
The Impact of CSR Practices on the Czech Buying Decision Process within the Luxury Fashion Industry
Kristýna Miturová -
The Influence of Advertisements on Preschool Children and Their Roles in the Purchase Decision Making Process
Kateřina Šenková -
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař