Analýza nákupního chování při výběru jazykové školy – Kateřina Kantorová
Kateřina Kantorová
Master's thesis
Analýza nákupního chování při výběru jazykové školy
Buying Behaviour Analysis on Language Schools Market
Abstract:
Anotace Tématem diplomové práce byla analýza nákupního chování při výběru jazykové školy. Metodou dotazování na vzorku respondentů jsem se pokusila zjistit hlavní faktory, které jsou pro zákazníky při výběru jazykové školy nejdůležitější. Také jsem se zaměřila na používané zdroje informací, vnímání intenzity reklamy jazykových škol a důvody nevyužití těchto služeb. Práce obsahuje pět kapitol. V první …moreAbstract:
The aim of this diploma thesis is Buying behaviour analysis on language schools market. The research was realised on the sample of respondents, by using questionnaire. I tried to identify the most important factors, that play the main role in buying behaviour of customers. I also focused on information sources, used in the process, perception of advertising instruments of language schools and reasons …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2010
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/79699
Thesis defence
- Supervisor: Martina Hoďáková
- Reader: Ivo Táborský
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Influencer effect on consumer buying behaviour in Turkey
Gulden Kuru Ipek -
The Impact of CSR Practices on the Czech Buying Decision Process within the Luxury Fashion Industry
Kristýna Miturová -
The Influence of Advertisements on Preschool Children and Their Roles in the Purchase Decision Making Process
Kateřina Šenková -
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař