Jak žáci druhého stupně vnímají školní docházku – Bc. Veronika Koukalová
Bc. Veronika Koukalová
Master's thesis
Jak žáci druhého stupně vnímají školní docházku
How students in grades 6-9 percieve school attendance
Anotácia:
Diplomová práce „Jak žáci druhého stupně vnímají školní docházku“ pojednává o otázce postojů žáků ke škole a faktorech, které jejich postoj ovlivňují. Tato práce se tedy zaměřuje především na popis dvou protichůdných postojů ke školní docházce s důrazem na popis vybraných faktorů, které mohou postoj a názor žáka na školu ovlivnit, ať už v negativním či pozitivním směru. Výzkumná část vychází z kvalitativního …viacAbstract:
Diploma thesis ‘How students in grades 6-9 perceive school attendance’ deals with the question of students´ attitude and also circumstances that influence those attitudes. This work is primarily focused on the depiction of two opposed school attendance attitudes with emphasis on the description of selected factors that can positively or negatively influence students´ opinions on school attendance. …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xzmof/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2012
- Vedúci: Mgr. et Mgr. Jan Mareš, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Tereza Škubalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary School and Language School Teacher Training in English Language
Práce na příbuzné téma
-
Žakova osobnost a školní úspěšnost dětí se specifickými poruchami učení na 1. stupni základní školy
Hana Křapová -
Osobnost a úspěšnost žáka se specifickými poruchami učení na 1. stupni základní školy
Věra HRUBČÍKOVÁ -
Vliv ekonomického zázemí vysokoškolských studentů na jejich školní úspěšnost
Martina Plevová -
Úloha přípravné třídy pro školní úspěšnost romských dětí a dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Radka KADLÍČKOVÁ -
Postoj učitelů ZŠ ke komunikaci s rodiči žáků
Filip Doležel -
Školní neúspěch dětí v mladším školním věku a postoj učitele ke školnímu neúspěchu
Adéla Tihelková -
Postoje učitelů ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základních a středních školách
Michaela Junková -
Vztah ke škole a motivace ke školní práci žáků standardních (běžných) a vybraných alternativních škol
Dana Kalusová