Fonologické procesy ve vztahu k počátečnímu čtení a psaní – Andrea Hánová
Andrea Hánová
Diplomová práce
Fonologické procesy ve vztahu k počátečnímu čtení a psaní
Phonological processes related to initial reading and writing
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vztahem fonologických procesů k počátečnímu čtení a psaní. V teoretické části je detailně rozebrána problematika terminologie ve zmiňované oblasti, jsou v ní charakterizovány jednotlivé fonologické procesy, popisuje vývojové stádium mladšího školního věku a předpoklady nutné k osvojení si čtení a psaní. K šetření v praktické části autorka užila zkoušku sluchové diferenciace …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the relationship of phonological processes and initial reading and writing. In the theoretical part the terminology of the mentioned area is analysed in detail and particular phonological processes are characterized. It also describes the developmental stage of the lower school age and the prerequisites necessary to acquire reading and writing skills. In the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 9. 2010
- Vedoucí: Renata Mlčáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 6. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Logopedie
Práce na příbuzné téma
-
The Correlation of Auditory and Experimental Analysis of the Selected Vowels in the English Pronunciation of Slovak Speakers
Rastislav METRUK -
Zákon o zbraních a střelivu České a Slovenské republiky a jejich komparace
Jan Sklenář -
Delikvence a výchovné problémy dětí a mladistvých v dětských domovech
Barbora Kohoutová -
Prevence bezpečnosti a ochrany zdraví při práci a požární ochrany v gastronomickém provozu
Kristýna Porebski -
Komparativní analýza vývoje spotřeby vepřového, hovězího a drůbežího masa a masných výrobků v České republice a na Ukrajině
Yuliia Yefimova -
Výukové aplikace ve výuce elementárního čtení a psaní očima rodičů a učitelů
Eva Straková -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Role školního poradenského pracoviště na 1. stupni ZŠ při odstraňování nedostatků v oblasti elementárního čtení a psaní v prvním a druhém ročníku
Lucie Kaděrová
Název
Vložil
Vloženo
Práva