Bc. Vojtěch Kaňok
Bakalářská práce
Podnikatelský plán
Business plan
Anotace:
Cílem bakalářské práce je vytvoření podnikatelského plánu pro podnikání v oblasti online marketingu. Podnikatelský plán bude v prvé části podložen vhodným teoretickým konceptem, budou definovány základní pojmy a popsány metody, prostřednictvím kterých budou provedeny dílčí zjištění a návrhy řešení. V praktické části vytvořím konkrétní podnikatelský plán. Nejvíce pozornosti bude na základě vhodných …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to create a business plan for providing services of online marketing. In the first part, the business plan will be supported by a suitable theoretical concept, the basic concepts will be defined and the methods by which partial findings and solutions will be made will be described. In the practical part I create a specific business plan. Most attention will be devoted …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/s3qs1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 1. 2020
- Vedoucí: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Evaluation of the Company's Competitiveness
Cyril Antony -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Evaluation of the Company's Competitiveness
Bibin Mathew -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova -
Porterův model poskytovatelů mobilních telekomunikačních služeb
Stanislav Lepeška -
Inovace služeb hotelu prostřednictvím přístupu business model canvas
Nikol Machová -
Business model na založení cukrárny
Adam Netolička -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková