Marketing v běžeckém lyžování – Bc. Barbora Havlíčková
Bc. Barbora Havlíčková
Bakalářská práce
Marketing v běžeckém lyžování
Marketing in cross-country skiing
Anotace:
Pro moji bakalářskou práci jsem si vybrala téma Sportovní marketing – konkrétně marketing v běžeckém lyžování. Z důvodu, že se v tomto prostředí pohybuji (prakticky) od mala a je mi blízké. Zároveň bych ráda přispěla ke zlepšení tohoto prostředí, a to nejen skrze jeho marketingové činnosti, ale i té celkové. Myslím si, že je to téma důležité, protože jde o celkové zlepšení komunity sportu a běžeckého …víceAbstract:
For my bachelor's thesis, I chose the topic Sports Marketing – specifically marketing in cross-country skiing. Because I have been in this environment (practically) since I was a child and it is close to me. At the same time, I would like to contribute to the improvement of this environment, not only through its marketing activities, but also the overall one. I think it's an important topic because …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/t5ddw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Iva Baslarová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Sportovní marketing, Potenciál sportovního produktu
Marek TESAŘ -
Sport Marketing - Komunikace Jizerské 50
Marek Tesař -
Lyžování zrakově postižených sportovců
Adam PEŠEK -
Globální značka a její vliv na chování spotřebitele
Anastasiia Kalchenko -
Značka a její působení na zákazníka
Lucie Havlíková -
Značka Regionální potravina a její význam pro regionální rozvoj
Aneta Szulló -
Kultúra ako značka. Potenciál využitia franchisového modelu v kultúrnych inštitúciách
Lenka Kavuľová -
Biokonjugáty nanočástic pruské modři jako značka pro imunostanovení
Květa Mertová