Economic evaluation of premium branding strategies – Egor Savinykh
Egor Savinykh
Bakalářská práce
Economic evaluation of premium branding strategies
Abstract:
The purpose of this thesis is to find out the main constituents of premium branding strategies and evaluate the dependency between implementing of marketing strategies and brand income.The theoretical part is represented by literature review. Its main objective is to acquire knowledge about the brand creation process. It deals with creating the brand analysis framework to be used in the analytical …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Procházka, MSc Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Market Analysis and Price Analysis of Agricultural Tyres Market in France: Case Study Mitas
Tomáš Husták -
Economic Analysis of Media Market: A Case Study of a fashion magazine
Ksenia Shapko -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
Anastasiia Savicheva -
Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis
Anastasiia Nasanovich -
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
Vliv brand experience a brand love na šíření doporučení
Veronika Šupová -
Effect of Brand Experiences on Brand Loyalty & Customer Satisfaction
Paras Tanwar
Název
Vložil
Vloženo
Práva