Michaela Haba Carcamo

Bachelor's thesis

A Cosmetics Marketing Case Study: Targeting Teenagers through Social Media

Targeting Teenagers through Social Media

A Cosmetics Marketing Case Study: Targeting Teenagers through Social Media
Abstract:
This bachelor thesis is about the influence of social networks among teenagers regarding beauty products. Also we will learn the consumer behavior of teens and the point of view from the beauty gurus.
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o vlivu sociálních sítí na dospívající ve spojitosti s kosmetickými výrobky. Také se zaměříme na chování dospívajících při koupi a na úhel pohledu kosmetických guru.
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2015
Accessible from:: 6. 5. 2015

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Haba Carcamo, Michaela. A Cosmetics Marketing Case Study: Targeting Teenagers through Social Media. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.5.2015

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 6. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Humanities

Bachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration