A Cosmetics Marketing Case Study: Targeting Teenagers through Social Media – Michaela Haba Carcamo
Michaela Haba Carcamo
Bachelor's thesis
A Cosmetics Marketing Case Study: Targeting Teenagers through Social Media
Targeting Teenagers through Social Media
A Cosmetics Marketing Case Study: Targeting Teenagers through Social Media
Abstract:
This bachelor thesis is about the influence of social networks among teenagers regarding beauty products. Also we will learn the consumer behavior of teens and the point of view from the beauty gurus.Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o vlivu sociálních sítí na dospívající ve spojitosti s kosmetickými výrobky. Také se zaměříme na chování dospívajících při koupi a na úhel pohledu kosmetických guru.
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2015
Accessible from:: 6. 5. 2015
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HABA CARCAMO, Michaela. \textit{A Cosmetics Marketing Case Study: Targeting Teenagers through Social Media}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2015. Available from: https://theses.cz/id/bl0hli/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Haba Carcamo, Michaela. A Cosmetics Marketing Case Study: Targeting Teenagers through Social Media. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.5.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 6. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration