A Cosmetics Marketing Case Study: Targeting Teenagers through Social Media – Michaela Haba Carcamo
Michaela Haba Carcamo
Bachelor's thesis
A Cosmetics Marketing Case Study: Targeting Teenagers through Social Media
Targeting Teenagers through Social Media
A Cosmetics Marketing Case Study: Targeting Teenagers through Social Media
Abstract:
This bachelor thesis is about the influence of social networks among teenagers regarding beauty products. Also we will learn the consumer behavior of teens and the point of view from the beauty gurus.Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o vlivu sociálních sítí na dospívající ve spojitosti s kosmetickými výrobky. Také se zaměříme na chování dospívajících při koupi a na úhel pohledu kosmetických guru.
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2015
Zverejniť od: 6. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Haba Carcamo, Michaela. A Cosmetics Marketing Case Study: Targeting Teenagers through Social Media. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.5.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Philology / English for Business Administration