Michaela Haba Carcamo

Bachelor's thesis

A Cosmetics Marketing Case Study: Targeting Teenagers through Social Media

Targeting Teenagers through Social Media

A Cosmetics Marketing Case Study: Targeting Teenagers through Social Media
Abstract:
This bachelor thesis is about the influence of social networks among teenagers regarding beauty products. Also we will learn the consumer behavior of teens and the point of view from the beauty gurus.
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o vlivu sociálních sítí na dospívající ve spojitosti s kosmetickými výrobky. Také se zaměříme na chování dospívajících při koupi a na úhel pohledu kosmetických guru.
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2015
Zverejniť od: 6. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Haba Carcamo, Michaela. A Cosmetics Marketing Case Study: Targeting Teenagers through Social Media. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.5.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 6. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Humanities

Bachelor programme / odbor:
Philology / English for Business Administration