Aneta Kovářová
Master's thesis
Jak se učí budoucí učitelé na svých praxích?
How do teachers learn on their practices?
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na popis a analýzu zkušeností, které budoucí učitelé nabývají v průběhu povinných pregraduálních pedagogických praxí. Teoretická část představí systém profesní přípravy budoucích učitelů v ČR. Praktická část práce bude prezentovat průzkumné šetření zaměřené na identifikaci zkušeností a výsledků učení studentů v průběhu pedagogických praxí.Abstract:
The dissertation thesis is focus on description and analysis of experiences, which are acquired by future teachers during thein compulsory pedagogical practices. Theoretical part will introduce the system of proffesional preparation the future teachers in Czech Republic. Practical part of thesis will present a survey research directed at identification of experiences and results of pedagogical studies …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 7. 2018
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eM5493
Thesis defence
- Date of defence: 27. 8. 2018
- Supervisor: Mgr. Kateřina Juklová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Irena Loudová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 26. 9. 2018 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of ScienceMaster programme / field:
Biologie / Učitelství biologie pro střední školy, Učitelství pro střední školy - ruský jazyk a literatura
Theses on a related topic
-
Od naivní jistoty k pochybnostem: Studium herectví v ateliéru Niky Brettschneiderové
Zdislava Začalová -
Prezentace výukových programů pro studium tělěsné výchovy a bakalářském studiu na Pedagogické fakultě v Plzni
Jan KRUPIČKA -
Absolventi střední pedagogické školy a gymnázia jako studenti pedagogických oborů na univerzitě
Adéla Zajíčková -
Analýza zájmu žáků 5. ročníků vybrané ZŠ v Plzeňském kraji o studium na víceletých gymnáziích
Hana LUKEŠOVÁ -
Strategie řízení školní třídy studenty učitelství v rámci učitelské praxe
Barbora Perná -
Profesní orientace žáků s lehkým mentálním postižením na základní škole v kontextu odborné praxe
Ondřej Florka -
Reflexe: Od praxe k teorii
Dan Vykoukal -
Činnosti prováděné studenty během závěrečné lékárenské praxe a názor studentů na její aspekty
Markéta Dvořáková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights