Jak se učí budoucí učitelé na svých praxích? – Aneta Kovářová
Aneta Kovářová
Diplomová práce
Jak se učí budoucí učitelé na svých praxích?
How do teachers learn on their practices?
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na popis a analýzu zkušeností, které budoucí učitelé nabývají v průběhu povinných pregraduálních pedagogických praxí. Teoretická část představí systém profesní přípravy budoucích učitelů v ČR. Praktická část práce bude prezentovat průzkumné šetření zaměřené na identifikaci zkušeností a výsledků učení studentů v průběhu pedagogických praxí.Abstract:
The dissertation thesis is focus on description and analysis of experiences, which are acquired by future teachers during thein compulsory pedagogical practices. Theoretical part will introduce the system of proffesional preparation the future teachers in Czech Republic. Practical part of thesis will present a survey research directed at identification of experiences and results of pedagogical studies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 7. 2018
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM5493
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2018
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Juklová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Irena Loudová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 9. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Biologie / Učitelství biologie pro střední školy, Učitelství pro střední školy - ruský jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Od naivní jistoty k pochybnostem: Studium herectví v ateliéru Niky Brettschneiderové
Zdislava Začalová -
Prezentace výukových programů pro studium tělěsné výchovy a bakalářském studiu na Pedagogické fakultě v Plzni
Jan KRUPIČKA -
Absolventi střední pedagogické školy a gymnázia jako studenti pedagogických oborů na univerzitě
Adéla Zajíčková -
Analýza zájmu žáků 5. ročníků vybrané ZŠ v Plzeňském kraji o studium na víceletých gymnáziích
Hana LUKEŠOVÁ -
Strategie řízení školní třídy studenty učitelství v rámci učitelské praxe
Barbora Perná -
Profesní orientace žáků s lehkým mentálním postižením na základní škole v kontextu odborné praxe
Ondřej Florka -
Reflexe: Od praxe k teorii
Dan Vykoukal -
Problematika začínajících učitelů v počátcích jejich praxe
Petra KRÝSMANOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva