Projektové řízení v marketingu. Model elektronického tržiště – Bc. Michaela Josífková, DiS.
Bc. Michaela Josífková, DiS.
Master's thesis
Projektové řízení v marketingu. Model elektronického tržiště
Marketing Project Management. E-market Model
Abstract:
Práce se zabývá zprostředkováním služeb dodavatelů audiovizuálních děl pro podniky formou online platformy - elektronického tržiště. Cílem práce bylo navrhnout optimální model prostoru pro poptávky a nabídky audiovizuální tvorby. Platforma je navržena tak, že nabízí také poradenství při výběru kvalitních nabídek nebo profesní síť a online komunitu, která bude organizovat tematické akce (semináře, přednášky …moreAbstract:
The document describes a form of liaison between audiovisual suppliers and companies via an online platform known as e-market. The document's goal was to design an optimal model of the platform for both the audiovisual work offers and demand. The platform is designed to provide advisory with choosing quality offers or the professional network as well as the online community that will organise relevant …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/rnrw5/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2018
- Supervisor: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication