Kritéria výberu médií pre reklamnú kampaň v meniacom sa prostredí marketingových komunikacií – Richard Bundzik
Richard Bundzik
Bachelor's thesis
Kritéria výberu médií pre reklamnú kampaň v meniacom sa prostredí marketingových komunikacií
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň v měnícím se prostředí marketingových komunikací
Abstract:
Tématem této práce je problematika kritérií výběru médií v měnícím se prostředí marketingové komunikace. Cílem práce je posouzení aktuálnosti kritérií, na základě kterých jsou mediatypy pro marketingovou komunikaci volené. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení základních pojmů spojujících se s touto problematikou a to popis a definice marketingu a marketingového mixu, moderní formy marketingové …moreAbstract:
Main theme of this bachelor´s thesis is issues with criteria for media selection in the changing environment of marketing communication. The objective of this thesis is to evaluate how relevant are the criteria on which base are types of media selected for marketing communication. Theoretical part is focused on explaining basic terminology such as description and definition of marketing and marketing …moreAbstract:
Témou tejto bakalárskej práce je problematika kritérií výberu médií v meniacom sa prostredí marketingovej komunikácie. Cieľom práce je posúdenie aktuálnosti kritérií, na základe ktorých sú mediatypy pre marketingovú komunikáciu zvolené. Teoretická časť je zameraná na vysvetlenie základných pojmov spájajúcich sa s touto problematikou a to popis a definícia marketingu a marketingového mixu, moderné formy …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2021
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Ladislav Pátík
- Reader: Petr Majerik, JUDr.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BUNDZIK, Richard. \textit{Kritéria výberu médií pre reklamnú kampaň v meniacom sa prostredí marketingových komunikacií}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2021. Available from: https://theses.cz/id/blio04/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Management in creative industries
Theses on a related topic
-
Selection Criteria of Management Consulting Services - Used by Companies From the Wood Industry
Thomas Oriold -
„Firemni kriteria pro vyber novych zamestnanců"
Petra Červenková -
KRITÉRIA VÝBĚRU MÉDIÍ PRO REKLAMNÍ KAMPAŇ V MĚNÍCÍM SE PROSTŘEDÍ MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ
Alexandr Vostrý -
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň společnosti Tesco Stores ČR, a.s.
Iva Šlemendová -
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň společnosti pořádající odborné konference
Veronika Pelikánová -
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň společnosti La Pura Vita
Luděk Hrdlička -
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň
Ondřej Blažek -
Výběr média pro komunikační mix
Jana Zelená
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights