Kritéria výberu médií pre reklamnú kampaň v meniacom sa prostredí marketingových komunikacií – Richard Bundzik
Richard Bundzik
Bachelor's thesis
Kritéria výberu médií pre reklamnú kampaň v meniacom sa prostredí marketingových komunikacií
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň v měnícím se prostředí marketingových komunikací
Anotácia:
Tématem této práce je problematika kritérií výběru médií v měnícím se prostředí marketingové komunikace. Cílem práce je posouzení aktuálnosti kritérií, na základě kterých jsou mediatypy pro marketingovou komunikaci volené. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení základních pojmů spojujících se s touto problematikou a to popis a definice marketingu a marketingového mixu, moderní formy marketingové …viacAbstract:
Main theme of this bachelor´s thesis is issues with criteria for media selection in the changing environment of marketing communication. The objective of this thesis is to evaluate how relevant are the criteria on which base are types of media selected for marketing communication. Theoretical part is focused on explaining basic terminology such as description and definition of marketing and marketing …viacAbstract:
Témou tejto bakalárskej práce je problematika kritérií výberu médií v meniacom sa prostredí marketingovej komunikácie. Cieľom práce je posúdenie aktuálnosti kritérií, na základe ktorých sú mediatypy pre marketingovú komunikáciu zvolené. Teoretická časť je zameraná na vysvetlenie základných pojmov spájajúcich sa s touto problematikou a to popis a definícia marketingu a marketingového mixu, moderné formy …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
- Vedúci: Ing. Ladislav Pátík
- Oponent: Petr Majerik, JUDr.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BUNDZIK, Richard. \textit{Kritéria výberu médií pre reklamnú kampaň v meniacom sa prostredí marketingových komunikacií}. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/blio04/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Management in creative industries
Práce na příbuzné téma
-
Selection Criteria of Management Consulting Services - Used by Companies From the Wood Industry
Thomas Oriold -
„Firemni kriteria pro vyber novych zamestnanců"
Petra Červenková -
KRITÉRIA VÝBĚRU MÉDIÍ PRO REKLAMNÍ KAMPAŇ V MĚNÍCÍM SE PROSTŘEDÍ MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ
Alexandr Vostrý -
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň společnosti Tesco Stores ČR, a.s.
Iva Šlemendová -
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň společnosti pořádající odborné konference
Veronika Pelikánová -
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň společnosti La Pura Vita
Luděk Hrdlička -
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň
Ondřej Blažek -
Výběr média pro komunikační mix
Jana Zelená
Názov
Vložil
Vložené
Práva