Bc. Veronika Jirková

Bakalářská práce

Mezilidská komunikace mezi zákazníkem a podavačem, důvěra a spokojenost zákazníků

Interpersonal communication between the client and the feeder, trust and customer satisfaction
Anotace:
Práce se zaměří na problematiku komunikace se zákazníkem při pultovém prodeji. Empirická část práce bude vycházet z analýzy nejméně pěti rozhovorů se zkušenými prodavači zaměřenými na problematiku komunikace se zákazníkem a řešení případných problémů prostřednictvím komunikace.
Abstract:
Work will focus on the issue of communication with the customer at a counter sales. Empirical part of the work will be based on an analysis of interviews with at least five experienced salespeople focused on the issue of communication with the customer and solving problems through communication.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 12. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 1. 2012
  • Vedoucí: Mgr. et Mgr. Jan Mareš, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Jan Beran, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta