Mezilidská komunikace mezi zákazníkem a podavačem, důvěra a spokojenost zákazníků – Bc. Veronika Jirková
Bc. Veronika Jirková
Bakalářská práce
Mezilidská komunikace mezi zákazníkem a podavačem, důvěra a spokojenost zákazníků
Interpersonal communication between the client and the feeder, trust and customer satisfaction
Anotace:
Práce se zaměří na problematiku komunikace se zákazníkem při pultovém prodeji. Empirická část práce bude vycházet z analýzy nejméně pěti rozhovorů se zkušenými prodavači zaměřenými na problematiku komunikace se zákazníkem a řešení případných problémů prostřednictvím komunikace.Abstract:
Work will focus on the issue of communication with the customer at a counter sales. Empirical part of the work will be based on an analysis of interviews with at least five experienced salespeople focused on the issue of communication with the customer and solving problems through communication.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 12. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zijeu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2012
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Jan Mareš, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Jan Beran, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování
Práce na příbuzné téma
-
Pedagogická komunikace v praktickém vyučování na vybrané střední škole
Dagmar Galanidisová -
Pedagogická komunikace v praktickém vyučování na vybrané střední odborné škole
Marie Kalinová -
Řízení praktického vyučování a problematika pedagogické komunikace ve výchovně vzdělávacím procesu
Miluše Foltýnová -
Komunikace na střední škole praktické jednoleté a dvouleté
Barbora Zemanová -
Verbální komunikace mezi učitelem a žákem s odlišným mateřským jazykem v běžné třídě české školy
Julie Fiedlerová -
Tři typy persuasivní komunikace – expertní důvěra, motivace a strach (case study)
Sára Dvořáková -
Problematika využití a tvorby vyučovacích pomůcek při vyučování odborných předmětů oboru prodavač
Dana Bulantová -
Porovnání uplatnění žáků učňovského oboru Prodavač a maturitního oboru Obchodník, na trhu práce
Kateřina ZÍTKOVÁ