Metody a výzvy při realizaci krátkého 3D animovaného filmu – Filip Blažek
Filip Blažek
Bakalářská práce
Metody a výzvy při realizaci krátkého 3D animovaného filmu
Methods and challenges in the production of a 3D animated short film
Anotace:
Práce zkoumá metody a výzvy při realizaci krátkého 3D animovaného filmu. V teoretické části se autor zaměřuje na obecný a všeobecně vžitý proces tvorby animovaného filmu a rozebírá jednotlivé dílčí procesy tvorby. Konkrétně pak pre-produkci, produkci, post-produkci a samotnou budoucnost projektu. Praktická část nejprve analyzuje dílo, na kterém se autor podílel. Řeší zde problémy jako časová náročnost …víceAbstract:
This thesis explores the methods and challenges of making a 3D animated short film. In the theoretical part, the author focuses on the general and common process of animation filmmaking. It discusses the different sub-processes of the creation process. Specifically, pre-production, production, post-production and the future of the project itself. The practical part first analyses the work in which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92928
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2024
- Vedoucí: Filip Truhlář
- Oponent: Tomáš Krauz
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92928
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
1. Teoretická část: 3D charakterová animace v počítačových hrách 2. Praktická část: Cyklus - 3D animovaný krátký film
Petr MIŠÁK -
1. Teoretická část: 3D charakterová animace v počítačových hrách 2. Praktická část: Cyklus - 3D animovaný krátký film
Petr MIŠÁK -
Světlo ve 3D digitální animaci
Jakub Brokl -
1. Teoretická část: Dokumentace přípravy, realizace bakalářské práce a rešerše 2. Praktická část: Adam - kombinovaný kreslený a 3D animovaný film
Roman KEJKLÍČEK -
Koncept 3D animace a role producenta při tvorbě 3D animovaného filmu
Daniil Nenashev -
1. Teoretická část: 3D charakterová animace v počítačových hrách 2. Praktická část: Cyklus - 3D animovaný krátký film
Petr MIŠÁK -
3D grafika a film: Tvorba postav do animovaných filmů
Jana Turková -
1. Teoretická část: 3D charakterová animace v počítačových hrách 2. Praktická část: Cyklus - 3D animovaný krátký film
Petr MIŠÁK