On-line marketing a jeho nasazení ve vybrané firmě – Radim Skalický
Radim Skalický
Bakalářská práce
On-line marketing a jeho nasazení ve vybrané firmě
Applying on-line marketing in a specific company
Anotace:
Předložená bakalářská práce se zabývá tématem on-line marketing. V práci budou představeny základní pojmy z oblasti on-line marketingu, včetně toho kdy, a jak se používají. Znalosti jsou pak využity při výzkumu a aplikaci na firmu MotoDoktor. Výzkum je uskutečněn prostřednictvím experimentů v oblasti placené reklamy u společností Seznam a Google a následně na Facebook stránkách. Součástí výzkumu je …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2015
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB7336
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Margareta Münsterová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SKALICKÝ, Radim. \textit{On-line marketing a jeho nasazení ve vybrané firmě}. Online. Bakalářská práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/bluxfy/. [citováno 2024-04-24]
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Efektivní uplatnění PPC systémů v on-line marketingu
Andrea Podzimková -
Efektivní uplatnění PPC systémů v on-line marketingu
Kristýna Svobodová -
Měření on-line marketingových kampaní
Filip Procházka -
Měření on-line marketingových kampaní
Tereza Zloská -
Využití on-line reklamy v předvolebních kampaních.
Tomáš Nehasil
Název
Vložil
Vloženo
Práva