On-line marketing a jeho nasazení ve vybrané firmě – Radim Skalický
Radim Skalický
Bakalářská práce
On-line marketing a jeho nasazení ve vybrané firmě
Applying on-line marketing in a specific company
Anotace:
Předložená bakalářská práce se zabývá tématem on-line marketing. V práci budou představeny základní pojmy z oblasti on-line marketingu, včetně toho kdy, a jak se používají. Znalosti jsou pak využity při výzkumu a aplikaci na firmu MotoDoktor. Výzkum je uskutečněn prostřednictvím experimentů v oblasti placené reklamy u společností Seznam a Google a následně na Facebook stránkách. Součástí výzkumu je …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2015
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB7336
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Margareta Münsterová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Efektivní uplatnění PPC systémů v on-line marketingu
Andrea Podzimková -
Efektivní uplatnění PPC systémů v on-line marketingu
Kristýna Svobodová -
Měření on-line marketingových kampaní
Filip Procházka -
The role of social media in on-line marketing
Adéla Vlasáková -
Měření on-line marketingových kampaní
Tereza Zloská -
Využití sociálních sítí v on-line marketingu vybrané společnosti
Natálie Kubátová -
Význam a úloha on - line marketingu v systému řízení podniku
Zlata Kopecká
Název
Vložil
Vloženo
Práva