Ing. Malo Levrel
Diplomová práce
Economics of E-sports
Economics of E-sports
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na stav esportního trhu, zhruba deset let po začátku rychlého ekonomického rozvoje videoher, a jejich pomalé přijímání do běžné kultury. Mezi popisováním obchodních modelů prostřednictvím příkladů a zjišťováním, jaké problémy by se měli veřejní činitelé rozhodnout, je především zjistit, jak si aktéři vzájemně působí na téměř zcela digitálním trhu. Esports byly známé pro jejich …víceAbstract:
This thesis takes a look at the state of the esports market, roughly ten years after the begining of the quick economic development of video games, and their slow acceptation in the mainstream culture. Between describing business models through examples and finding out what problems public decision-makers should be adressing, the goal is mainly to figure out how the actors interact with each other …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/esx8c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 9. 2020
- Vedoucí: Ing. Michal Struk, Ph.D.
- Oponent: Ing. Marek Pavlík, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Public Finance and Economics / Public Finance and Economics
Práce na příbuzné téma
-
Review of the legal framework for doing business in the Czech Republic
Ayaulym Almessova -
The impact of online gaming on human physiology and the contributions of e-sports for sports organizations
Adam Horák -
English loan words in Czech e-sports commentary: focus on pronunciation
Lukáš SLADKÝ -
E-sports and its role for Employer branding
Nghi Duy Vu -
Jazyk e-sportu: Rozbor lingvistických prvků v komentářích e-sportů
Jan MOUCHA -
Tvorba a organizace eventů SU v oblasti e-sportů
Andrej Piňák -
Prediction models in e-sports: Generalized autoregressive score and common opponent models
Miroslav Pikhart