Virtuální prostředí jako soudobý výchovný problém – Filip HAJNA
Filip HAJNA
Diplomová práce
Virtuální prostředí jako soudobý výchovný problém
Virtual environment as a contemporary educational problem
Anotace:
Diplomová práce popisuje virtuální komunikaci jako soudobý výchovný problém. V prostředí sociálních sítí dochází k přeměně komunikace a změně sociálního chování jedince. Úkolem empirické práce je vymezení prostředí sociálního, virtuálního a jeho vlivu na jedince. Diplomová práce se také zabývá změnami komunikace a tím jak se liší projev jedince on-line. Podstatnou částí zůstává transformace komunikace …víceAbstract:
This thesis describes virtual communication as a contemporary educational problem. In the environment of social networking a transformation of communication and a change of social behaviour of an individual are taking place. The task of the practical work is to define social and virtual environments and their impact on the individual. The thesis also deals with changes in communication and how individuals …víceKlíčová slova
virtuální prostředí komunikace volný čas socializace sociální síť výchova internet on-line
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Jiří Škoda, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HAJNA, Filip. Virtuální prostředí jako soudobý výchovný problém. Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Vychovatelství / Vychovatelství pro speciálně pedagogické instituce
Práce na příbuzné téma
-
Vzdělávací aktivity v 3D virtuálním vzdělávacím prostředí (MUVE) se zaměřením na projekt VIAKISK (Virtuální akademický kampus informačních studií a knihovnictví) v sociálním virtuálním světě Second Life
Tomáš Bouda -
Virtuální sociální sítě a jejich vliv na reálné sociální vazby dětí a mladistvých
Jaromír Kincl -
On-line vztahy dospívajících uživatelů Facebooku a jejich dopad na sociální prostředí
Anna Báborová -
Bariéry a podpůrné faktory sociálních interakcí ve virtuálním a reálném prostředí
Romana CARBOLOVÁ -
Rizikové chování žáků 1. stupně ZŠ ve virtuálním prostředí
Václav HOMOLKA -
Avatar a virtuální prostředí
Hong Nhung NGUYENOVÁ -
Komunikace rodičů a adolescentů na téma pornografie a sexuální zneužívání na internetu
Iveta SURÁ -
Nebezpečí působící na děti na síti Internet a jeho následná identifikace a eliminace ze strany rodičů
Lubomír Daněk