Martin Kuhn
Master's thesis
Zvuková dramaturgie v díle Jima Jarmusche
Sound dramaturgy in the art of Jim Jarmusch
Abstract:
Tato závěrečná magisterská teoretická práce se zaměřuje na filmové dílo Jima Jarmusche z pohledu zvuku a zvukové dramaturgie. Soustředí se zejména na zvukové a dramaturgické prvky, které jsou pro Jarmuschovu filmografii charakteristické nebo z hlediska filmové tvorby originální. Popisuje tyto prvky na konkrétních případech a zároveň se nad jejich významem zamýšlí i v rámci komplexního pohledu na Jarmuschovu …moreAbstract:
This final master thesis focuses on the film work of Jim Jarmusch from the perspective of sound and sound dramaturgy. It focuses mainly on sound and dramaturgical elements that are characteristic for Jarmusch's filmography or original in terms of filmmaking. It describes these elements on specific cases and at the same time reflects on their importance in the context of a comprehensive view of Jarmusch …moreKeywords
americká kinematografieKeywords
filmoví režiséřiKeywords
zvuková dramaturgieKeywords
filmová hudbaKeywords
analýzy filmových dělKeywords
zvuk (film)
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 9. 2018
Identifier:
http://hdl.handle.net/10318/13633
Thesis defence
- Date of defence: 24. 9. 2019
- Supervisor: Jakub KUDLÁČ
- Reader: Petr NEUBAUER
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 25. 3. 2020 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaMaster programme / field:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Zvuková tvorba
Theses on a related topic
-
Za hranicemi chronológie: nekonvenční práce s časem v americké kinematografii
Dominika Hubková -
Funkce nespolehlivého vypravěče v americké kinematografii na přelomu tisíciletí (1999-2001)
Aneta Ratajová -
Dva způsoby zobrazení novinářského kodexu v americké kinematografii 21. století: Slídil a Spotlight
Tomáš POŠTULKA -
Stylizace obrazu amerických kameramanů v kinematografii 60tých a 70tých let 20. století
Jan Chajewski -
Prvky žánru road movie s využitím subjektu rodiny v současné kinematografii
Aneta Honzková -
Veřejná podpora kinematografie v ČR
Nikola Musilová -
Zvuková dramaturgie ve filmu Alphaville Jean-Luc Godarda
Nicolas Henry Atcheson -
Zvuková dramaturgie mazací hlavy a PI perspektivou úzkosti jako filozofického pojmu
Tomáš Jiřička