Firemní kultura a její vliv na prosperitu firmy – Daria Kulakova
Daria Kulakova
Bachelor's thesis
Firemní kultura a její vliv na prosperitu firmy
Corporate culture and its influence on the prosperity of the company
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je rozebrat téma „Firemní kultura a její vliv na prosperitu firmy". V práci specifikuji pojmy, jako jsou firemní kultura, management a personální řízení. Dále provedu dotazníkové šetření pro hotel Cospomolitan Bobycentrum. Na základě zjištěných dat bude následně provedeno porovnání myšlení společnosti a reálných zaměstnanců. V závěru práce jsou shrnuty zjištěné skutečnosti …viacAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to break down the topic "corporate culture and its influence on the prosperity of the company". At work, I specify concepts such as corporate culture, management and Personnel Management. Next, I will conduct a questionnaire investigation for the hotel Cospomolitan Bobycentrum. On the basis of the established data, a comparison of the company's thinking and realnich …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 8. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Kateřina Vařáková, DiS.
- Oponent: Petr Novák, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Global business and management
Práce na příbuzné téma
-
Magnitude of corporate communication with media
Yury Kositsyn -
Magnitude of corporate communication with media
Hazal Yildiz -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o.
Matěj Klinka -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc -
Vývoj Corporate Designu ve společnosti Baťa
Monika Masojídková -
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
Martina Vítů -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová