Využití podpůrných terapií a stimulací u žáků s těžkým zdravotním postižením – Bc. Eva Houšková
Bc. Eva Houšková
Diplomová práce
Využití podpůrných terapií a stimulací u žáků s těžkým zdravotním postižením
Usage promotive therapy and stimulation at pupils with hard health disability
Anotace:
Diplomová práce se zabývá využitím podpůrných terapií a stimulací v rámci systému ucelené rehabilitace u žáků s těžkým zdravotním postižením. Cílem diplomové práce bylo zjistit, které stimulační metody a podpůrné terapie jsou využívány v ZŠ speciálních v oblasti Novojičínska, a zpracování čtyř případových studií žáků s těžkým zdravotním postižením. V teoretické části je uvedena charakteristika mentálního …víceAbstract:
This thesis deals with the use of supportive therapy and stimulation of the comprehensive system of rehabilitation for children with severe disabilities. The aim of this thesis was to determine which methods of stimulating and supportive therapy are used in the special schools in the region of Nový Jičín, and processing of four case studies of students with severe disabilities. The theoretical part …víceKlíčová slova
těžké zdravotní postižení mozková obrna mentální retardace základní škola speciální ucelená rehabilitace podpůrné terapie a stimulace. těžké zdravotní postižení podpůrné terapie a stimulace hard health disability cerebral palsy mental retardation special elementary school comprehensive rehabilitation promotive therapy and stimulation
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zyqpa/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 5. 2011
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Lucie Procházková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Probiotika a enterální výživa jako podpůrné terapie Crohnovy choroby
Karolína Hlaváčová -
Koncept bazální stimulace a jeho využití v ošetřovatelské péči
Hana KOZELSKÁ -
Využití konceptu Bazální stimulace u dospělého jedince s těžkým postižením
Alena Poulová -
Postoj pomáhajících pracovníků k využití konceptu bazální stimulace a metody Snoezelen při práci s klienty s těžkou a hlubokou mentální retardací
Eva Mafková -
Hipoterapie jako podpůrná terapie u dětí s autismem
Veronika Lusková -
Podpůrná terapie za asistence psa jako součást ucelené rehabilitace u osob s postižením pohybového aparátu
Monika BAUEROVÁ -
Modulation and plasticity of sensorimotor brain networks during afferent stimulation
Pavel HOK -
Zdravotní postižení z pohledu žáků druhého stupně základní školy
Dominika Brzobohatá