Bc. Jan Štosek

Master's thesis

Analýza a srovnání Dynamics CRM 4.0 a 2011 s Dynamics CRM Online

Analysis and comparison of Dynamics CRM 4.0 and 2011 with Dynamics CRM Online
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou a srovnáním Microsoft Dynamics CRM 4.0, 2011 a Online. Teoretická část popisuje obecně problematiku CRM, Customer Relationship Management tedy Řízení vztahů se zákazníky, různý způsoby jak pojem CRM chápat a věnuje se i dodavatelům CRM systémů. Praktická část je rozdělená do dvou částí, první se věnuje srovnání tří verzí systému Microsoft Dynamics CRM, konkrétně verzí …more
Abstract:
This master thesis is focused on analysis and comparison of 3 different versions of Microsoft Dynamics CRM, 4.0, 2011 and Online. First part is theoretical and covers CRM, Customer Relationship Management, in general, describes 2 ways how to understand CRM and also mentiones companies producing CRM systems. Practical part is split in two smaller parts, first handles comparison of MS Dynamics CRM 4 …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 5. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 6. 2012
  • Supervisor: RNDr. Ing. Tomáš Ludík, Ph.D.
  • Reader: RNDr. Ing. Karel Kisza

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky