Analýza a srovnání Dynamics CRM 4.0 a 2011 s Dynamics CRM Online – Bc. Jan Štosek
Bc. Jan Štosek
Diplomová práce
Analýza a srovnání Dynamics CRM 4.0 a 2011 s Dynamics CRM Online
Analysis and comparison of Dynamics CRM 4.0 and 2011 with Dynamics CRM Online
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou a srovnáním Microsoft Dynamics CRM 4.0, 2011 a Online. Teoretická část popisuje obecně problematiku CRM, Customer Relationship Management tedy Řízení vztahů se zákazníky, různý způsoby jak pojem CRM chápat a věnuje se i dodavatelům CRM systémů. Praktická část je rozdělená do dvou částí, první se věnuje srovnání tří verzí systému Microsoft Dynamics CRM, konkrétně verzí …víceAbstract:
This master thesis is focused on analysis and comparison of 3 different versions of Microsoft Dynamics CRM, 4.0, 2011 and Online. First part is theoretical and covers CRM, Customer Relationship Management, in general, describes 2 ways how to understand CRM and also mentiones companies producing CRM systems. Practical part is split in two smaller parts, first handles comparison of MS Dynamics CRM 4 …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/oh6s2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2012
- Vedoucí: RNDr. Ing. Tomáš Ludík, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Ing. Karel Kisza
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Informatika / Informační systémy
Práce na příbuzné téma
-
Analýza a návrh aplikace CRM systému pro podporu přijímání studentů na VŠ
Lukáš Šeděnka -
Návrh implementace informačního systému MS Dynamics CRM 2011 ve společnosti LUX-IDent s.r.o.
Patrik Vašíček -
Dynamics CRM 2011 a kalendářový záznam v Outlooku pro odvádění práce
Marek Weiss -
Dynamics CRM 2011 a program pro odvádění práce
Václav Janošek -
Návrh implementace informačního systému MS Dynamics CRM 2011 ve společnosti LUX-IDent s.r.o.
Patrik Vašíček -
Rozšíření kampaně Dynamics CRM
František Valášek -
Editovatelné podformuláře v CRM
Ondřej Havran -
Ekonomické hodnocení a komparace investic dvou různých řešení projektu migrace klientské CRM databáze v nadnárnodní společnosti
Lukáš Koťátko