Iveta Myslivcová

Bakalářská práce

Návrh marketingové strategie pro konkrétní projekt

Proposal of marketing strategy for a specific project
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá navržením marketingové strategie pro developerský projekt Rezidence Modřany. Práce je rozdělena na dvě důležité části, literární rešerši a vlastní práci. V literární rešerši je vysvětlena celá teorie potřebná pro vlastní práci. Ve které je nejprve stručně představena společnost, její stávající i budoucí projekt. Poté je rozebrána situační analýza za pomoci PESTE analýzy …více
Abstract:
This bachelor thesis is focused on proposal of the marketing strategy for the developer project Rezidence Modřany. The thesis is divided into two important parts, literary research and practical part. The whole theory needed for practical part is explained in the literary research. The company, its current and future project are then briefly introduced in this part. Then the situation analysis is analysed …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 6. 2022
  • Vedoucí: doc. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.
  • Oponent: Lenka Harantová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Účetnictví a daně