Michal Charvát

Diplomová práce

Analýza uživatelského chování na webu

Analysis of the Consumer Behaviour on Web
Anotace:
Cílem práce je provést analýzu chování uživatelů webu Fakulty managementu VŠE. Na jejím základě potom formulovat doporučení vedoucí ke zvýšení použitelnosti webu a jeho konverzních statistik. Nástroj využitý v práci pro tento účel jsou teplotní mapy. Konkrétně dvě jejich varianty -- mouse-tracking teplotní mapy a prediktivní teplotní mapy. V teoretické části práce popisuje jednotlivé typy teplotních …více
Abstract:
The goal of the thesis is to analyze the behaviour of Faculty of Management website users and to formulate on its grounds the recommendations leading to increase of website usability and conversion statistics. The tool used in the thesis for this purpose are the heatmaps, in particular these two variants - mouse-tracking heatmaps and predictive heatmaps. The theoretical part describes the different …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 2. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2011
  • Vedoucí: Tomáš Kincl
  • Oponent: Michal Novák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/25886