Analýza uživatelského chování na webu – Michal Charvát
Michal Charvát
Diplomová práce
Analýza uživatelského chování na webu
Analysis of the Consumer Behaviour on Web
Anotace:
Cílem práce je provést analýzu chování uživatelů webu Fakulty managementu VŠE. Na jejím základě potom formulovat doporučení vedoucí ke zvýšení použitelnosti webu a jeho konverzních statistik. Nástroj využitý v práci pro tento účel jsou teplotní mapy. Konkrétně dvě jejich varianty -- mouse-tracking teplotní mapy a prediktivní teplotní mapy. V teoretické části práce popisuje jednotlivé typy teplotních …víceAbstract:
The goal of the thesis is to analyze the behaviour of Faculty of Management website users and to formulate on its grounds the recommendations leading to increase of website usability and conversion statistics. The tool used in the thesis for this purpose are the heatmaps, in particular these two variants - mouse-tracking heatmaps and predictive heatmaps. The theoretical part describes the different …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 2. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25886
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2011
- Vedoucí: Tomáš Kincl
- Oponent: Michal Novák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25886
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of the mechanical behavior of wood by means of digital image correlation
Martin Brabec -
Same Old, Same Old in the App Economy: Predicting the Effects of Article 6c of the European Commission Proposal for a Digital Markets Act on the iOS App Ecosystem
Adrian Wolkersdorf -
Detecting and Extracting Information from Images on the Web
Martin Galajda -
Analýza chování ozubených kol na jehlových ložiscích a jeho vliv na záběr a hlučnost ozubení
Václav Mosler -
Analýza spotřebitelského chování na trhu lokální produkce
Nikola Klobásková -
Chování spotřebitele na českém trhu zaměřené na Fair trade produkty
Eliška Svárovská -
Analýza rizik chování diváků na fotbalových stadionech.
Martin Mojžíš -
Analýza vlivu sociálních sítí na spotřebitelské chování na trhu se zdravou výživou
Yelyzaveta Akymenko