Procedurální generování lokací do hry typu Dungeons & Dragons – Jakub NOVÁK
Jakub NOVÁK
Bakalářská práce
Procedurální generování lokací do hry typu Dungeons & Dragons
Procedural generation of locations for Dungeons & Dragons type game
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá metodami procedurální generace lokací do hry Dungeons & Dragons verze 3.5. V rámci práce jsou implementovány algoritmy založeny na metodě celulárního automatu a metodě binárního rozdělování prostoru do webové aplikace, která umožňuje uživateli vygenerovat jednoduchou mapu s pozicemi a stručným popisem podle zadaných parametrů.Abstract:
Bachelor's thesis describes a few methods of procedural generation of locations for the game Dungeons & Dragons version 3.5. Within the thesis, algorithms based on cellular automaton and binary space partitioning are implemented into a web application, which allows the users to generate a simple map with positions and brief descriptions based on the provided parameters.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 8. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tomáš Urbanec
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NOVÁK, Jakub. Procedurální generování lokací do hry typu Dungeons & Dragons. Olomouc, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informační technologie / Informační technologie
Práce na příbuzné téma
-
Flask aplikace pro tvorbu kvízů
Petr Mudra -
Flask aplikace pro tvorbu kvízů
Alexey Kazakov -
Webová aplikace Plánovač akcí
Evgeniy Kostyuchenko -
Vývoj webové aplikace v jazyce Python 3
Filip Hanš -
Webová aplikace na kontrolu kvality loga
Renata Urbanová
Název
Vložil
Vloženo
Práva