Mystery Shopping ve vybraném odvětví – Karolina Šebánková
Karolina Šebánková
Bakalářská práce
Mystery Shopping ve vybraném odvětví
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení poskytovaných služeb v hotelnictví pomocí metody Mystery Shopping. Dílčím cílem je zhodnocení současného stavu segmentu ekohotelů v Praze. Podle zjištěných nedostatků pomocí metody Mystery Shopping u vybraných hotelů navrhnout řešení. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou část a praktickou část. V teoretické části je uveden marketingový a komunikační mix …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the services provided in the hotel industry using the Mystery Shopping method. A partial aim is to evaluate the current state of the eco-hotels segment in Prague. According to the identified shortcomings suggest a solution. The bachelor thesis is divided into the theoretical part and the practical part. In the theoretical part there is mentioned marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2019
Identifikátor:
http://theses.cz/id/bn668d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2019
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix Fajnapizza.cz
Dominik Švarc -
Mystery shopping v retailovém bankovnictví
Miroslava Zatloukalová -
Mystery shopping ve službách
Lucyna Byrtusová -
Mystery Shopping ve vybrané instituci
Anna Marková -
Využití metody Mystery Shopping ve vybrané společnosti
Michael Sýkora -
Mystery shopping - značkový bar jako forma osobního prodeje
Marek Benáček -
Mystery shopping - značkový bar jako forma osobního prodeje
Marek Benáček -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Nikola Holzeplová