Diana Rilscaia

Bakalářská práce

Consumers’ Power on the Internet. How they Express their Anger and its Consequences on the Brand Image.

Spotřebitelská síla na internetu. Jak vyjadřují svůj hněv a jeho důsledky pro image značky.
Anotace:
Účelem současné práce je získat hlubší přístup k tomu, jak je chování spotřebitelů viděno a pozorováno v moderní době na základě emocionálních názorů a poznámek. Účinek těchto názorů prostřednictvím online platformy může dát spotřebitelům moc změnit způsob, jakým je společnosti vidí. Kvalitativní metoda byla použita při hloubkových rozhovorech se studenty, kteří žijí v moderní a technologické generaci …více
Abstract:
The current thesis purpose to gain a more insightful approach on the way consumer behaviourism is seen and observed through modern times based on emotional opinions and remarks. The effect of these opinions through an online platform can give consumers the power to change the way companies see them. The qualitative method was used with in-depth interviews with consumers that live in the modern and …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 2. 2022
  • Vedoucí: Efthymia Kottika
  • Oponent: Miroslav Karlíček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82125

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management

Práce na příbuzné téma