Consumers’ Power on the Internet. How they Express their Anger and its Consequences on the Brand Image. – Diana Rilscaia
Diana Rilscaia
Bakalářská práce
Consumers’ Power on the Internet. How they Express their Anger and its Consequences on the Brand Image.
Spotřebitelská síla na internetu. Jak vyjadřují svůj hněv a jeho důsledky pro image značky.
Anotace:
Účelem současné práce je získat hlubší přístup k tomu, jak je chování spotřebitelů viděno a pozorováno v moderní době na základě emocionálních názorů a poznámek. Účinek těchto názorů prostřednictvím online platformy může dát spotřebitelům moc změnit způsob, jakým je společnosti vidí. Kvalitativní metoda byla použita při hloubkových rozhovorech se studenty, kteří žijí v moderní a technologické generaci …víceAbstract:
The current thesis purpose to gain a more insightful approach on the way consumer behaviourism is seen and observed through modern times based on emotional opinions and remarks. The effect of these opinions through an online platform can give consumers the power to change the way companies see them. The qualitative method was used with in-depth interviews with consumers that live in the modern and …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82125
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2022
- Vedoucí: Efthymia Kottika
- Oponent: Miroslav Karlíček
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82125
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management
Práce na příbuzné téma
-
Emoce a jejich fyziologický význam
Michal Koudela -
Influence of emotions while selecting the brand / Vliv emocí na zákazníka při volbě značky
Anton Lendiel -
Emoce a jejich vliv na spotřební chování.
Vendula Větrovcová -
Emoce v práci tanečního pedagoga
Aneta Surková