Diana Rilscaia

Bachelor's thesis

Consumers’ Power on the Internet. How they Express their Anger and its Consequences on the Brand Image.

Spotřebitelská síla na internetu. Jak vyjadřují svůj hněv a jeho důsledky pro image značky.
Abstract:
Účelem současné práce je získat hlubší přístup k tomu, jak je chování spotřebitelů viděno a pozorováno v moderní době na základě emocionálních názorů a poznámek. Účinek těchto názorů prostřednictvím online platformy může dát spotřebitelům moc změnit způsob, jakým je společnosti vidí. Kvalitativní metoda byla použita při hloubkových rozhovorech se studenty, kteří žijí v moderní a technologické generaci …more
Abstract:
The current thesis purpose to gain a more insightful approach on the way consumer behaviourism is seen and observed through modern times based on emotional opinions and remarks. The effect of these opinions through an online platform can give consumers the power to change the way companies see them. The qualitative method was used with in-depth interviews with consumers that live in the modern and …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 12. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 2. 2022
  • Supervisor: Efthymia Kottika
  • Reader: Miroslav Karlíček

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82125

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management

Theses on a related topic