Miroslav Medek

Diplomová práce

Význam tiskových technologií v praktickém marketingu

The Importance of Printing Technologies in a Practical Marketing
Anotace:
Diplomová práce se zabývá využitím reklamních potisků na poli reálného marketingu. Teoretická část je věnována definicemi marketingu, jeho klíčovými pojmy, možnostmi marketingové komunikace, praktickým marketingem a vysvětlením základních pojmů, jako jsou reklamní předměty a dárky. Praktická část práce je věnována reálným technologiím, které jsou v tomto oboru používány a následně třemi dotazníky s …více
Abstract:
Thesis deals with the topic of using print advertising on the field of real marketing situation. The teoretical part describes definitions of marketing, its key concepts, options of marketing communication, practical marketing and description of promotional items and promotional gifts. The practical part deals with real technologies, which are used in this business and subsequently are mentioned three …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 12. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 1. 2014
  • Vedoucí: Jiří Přibil
  • Oponent: Taťána Hajdíková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/61358