Význam tiskových technologií v praktickém marketingu – Miroslav Medek
Miroslav Medek
Diplomová práce
Význam tiskových technologií v praktickém marketingu
The Importance of Printing Technologies in a Practical Marketing
Anotace:
Diplomová práce se zabývá využitím reklamních potisků na poli reálného marketingu. Teoretická část je věnována definicemi marketingu, jeho klíčovými pojmy, možnostmi marketingové komunikace, praktickým marketingem a vysvětlením základních pojmů, jako jsou reklamní předměty a dárky. Praktická část práce je věnována reálným technologiím, které jsou v tomto oboru používány a následně třemi dotazníky s …víceAbstract:
Thesis deals with the topic of using print advertising on the field of real marketing situation. The teoretical part describes definitions of marketing, its key concepts, options of marketing communication, practical marketing and description of promotional items and promotional gifts. The practical part deals with real technologies, which are used in this business and subsequently are mentioned three …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 12. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/61358
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 1. 2014
- Vedoucí: Jiří Přibil
- Oponent: Taťána Hajdíková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/61358
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Advertisement - the Phenomen of Marketing Communication
Narmin Hanifayeva -
Design of Marketing Communication for Beauty Salon
Gabriela Urbaníková -
Výroba modelu formy vstřikolisu pro propagační předmět
Eva Dobrovská -
Návrh vstřikovací formy pro výrobu propagačního předmětu
Karel Kopřiva -
Dárkový nebo upomínkový předmět, který bude využívat ke své prezentaci občanské sdružení Masopust
Petra ČERNÁ -
Produktová nabídka turistické oblasti Opavské Slezsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Kateřina Prasková -
Produktová nabídka turistické oblasti Těšínské Slezsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Zuzana Górecká