Analýza marketingové strategie produktové řady Ibalgin – Tadeáš Laube
Tadeáš Laube
Bakalářská práce
Analýza marketingové strategie produktové řady Ibalgin
Analysis of the marketing strategy of the Ibalgin product line
Anotace:
Tato práce se snaží podrobně zachytit všechny strategie uplatňované značkou Ibalgin pro její produktovou řadu. Cílem je posoudit její efektivitu a navrhnout doporučení k zlepšení stávající strategie. Abychom lépe porozuměli situaci na trhu, je k dispozici analýza trhu, která se zaměřuje na analgetika. Popsané marketingové strategie jsou založeny na sběru dat a pozorování na internetu, k podrobnostem …víceAbstract:
This paper attempts to capture in detail all the strategies applied by the Ibalgin brand for its product line. The aim is to assess its effectiveness and suggest recommendations to improve the current strategy. In order to better understand the market situation, a market analysis is provided that focuses on analgesics. The marketing strategies described are based on data collection and internet observation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91565
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2024
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Jitka Volfová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91565
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.