Analýza marketingové strategie produktové řady Ibalgin – Tadeáš Laube
Tadeáš Laube
Bachelor's thesis
Analýza marketingové strategie produktové řady Ibalgin
Analysis of the marketing strategy of the Ibalgin product line
Abstract:
Tato práce se snaží podrobně zachytit všechny strategie uplatňované značkou Ibalgin pro její produktovou řadu. Cílem je posoudit její efektivitu a navrhnout doporučení k zlepšení stávající strategie. Abychom lépe porozuměli situaci na trhu, je k dispozici analýza trhu, která se zaměřuje na analgetika. Popsané marketingové strategie jsou založeny na sběru dat a pozorování na internetu, k podrobnostem …moreAbstract:
This paper attempts to capture in detail all the strategies applied by the Ibalgin brand for its product line. The aim is to assess its effectiveness and suggest recommendations to improve the current strategy. In order to better understand the market situation, a market analysis is provided that focuses on analgesics. The marketing strategies described are based on data collection and internet observation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 12. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/91565
Thesis defence
- Date of defence: 16. 1. 2024
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Jitka Volfová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91565
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.