Ing. Sugandha Tikoo

Bachelor's thesis

Social, legal and ethical problems of the Direct Marketing

Social, legal and ethical problems of the Direct Marketing
Abstract:
Abstracts Cílem této práce je diskutovat o etické, právní a sociální aspekty přímého marketingu. Zvláštní pozornost byla věnována etické pojmy jednání mezi přímého marketingu. Direct marketing využívá databázi hromadit informace o zákaznících a v důsledku toho může vytvořil dlouhodobé vztahy. Zajištění pozitivní účinky přímých spotřebitelů marketingu je třeba věřit marketingu. Důvěra je postaven po …more
Abstract:
Abstracts The objective of this thesis is to discuss the ethical, legal and social aspect of direct marketing. Particular attention has been given to the ethical notions of conduct among direct marketers. Direct marketing utilizes database to accumulate customer information and as a result long-term relationships can created. Assuring the positive effects of direct marketing consumers need to trust …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2015
  • Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Reader: Ing. Jiří Šnajdar

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní