Social, legal and ethical problems of the Direct Marketing – Ing. Sugandha Tikoo
Ing. Sugandha Tikoo
Bachelor's thesis
Social, legal and ethical problems of the Direct Marketing
Social, legal and ethical problems of the Direct Marketing
Abstract:
Abstracts Cílem této práce je diskutovat o etické, právní a sociální aspekty přímého marketingu. Zvláštní pozornost byla věnována etické pojmy jednání mezi přímého marketingu. Direct marketing využívá databázi hromadit informace o zákaznících a v důsledku toho může vytvořil dlouhodobé vztahy. Zajištění pozitivní účinky přímých spotřebitelů marketingu je třeba věřit marketingu. Důvěra je postaven po …moreAbstract:
Abstracts The objective of this thesis is to discuss the ethical, legal and social aspect of direct marketing. Particular attention has been given to the ethical notions of conduct among direct marketers. Direct marketing utilizes database to accumulate customer information and as a result long-term relationships can created. Assuring the positive effects of direct marketing consumers need to trust …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/gzpvh/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2015
- Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Reader: Ing. Jiří Šnajdar
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova