Mezinárodní a čínský trh s luxusním zbožím: čínské luxusní zboží v České republice – Helena Čengerová
Helena Čengerová
Diplomová práce
Mezinárodní a čínský trh s luxusním zbožím: čínské luxusní zboží v České republice
International and Chinese luxury goods market: Chinese luxury goods on the Czech market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá obchodem s luxusním zbožím. Hlavním cílem této práce je analýza současného mezinárodního trhu s luxusním zbožím a odhad prodejního potenciálu čínského luxusního zboží u českých zákazníků. K naplnění cíle byly využity informace z dostupných a ověřených zdrojů a výsledky vlastního dotazníkového šetření. V úvodních dvou kapitolách byl celé práci poskytnutý teoretický základ.Abstract:
The objective of this thesis is to analyze current international luxury goods market and to estimate sales potential of Chinese luxury goods on the Czech market. To achieve this objective there were used information from available and verified sources as well as the conducted customer survey of my own. In the first two chapters the theoretical base for the thesis was provided.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 10. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/61690
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2013
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Jan Bockstefel
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/61690
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Prodej luxusního zboží
Kristina Prosečová -
Marketing luxusního zboží a jeho specifika
Ondřej Šebelík -
Sektor luxusního zboží v mezinárodním měřítku
Zuzana Kováříková -
Diferenciace na trhu luxusního zboží
Yulia Smirnova -
Value Incompatibilities Between CSR and Luxury Fashion Brands: A Marketing Perspective
Andrea Maria Ivanof -
The Impact of E-Commerce on the Brand Equity Concept for Luxury Fashion Brands
Štěpán Najman -
Counterfeiting: Fake Goods Production and its Impact on the Market of Luxury Brands in the U.S.A. and China
Ariuna Choizhalsanova -
DIGITIZATION AS THE KEY TO SUCCESS IN COMMERCIAL COMMUNICATION OF LUXURY FASHION BRANDS
Sofia Kornas