Merchandising a jeho dopad na nákupné chovanie generácií X, Y a Z v maloobchodnej jednotke – Petra Mišíková
Petra Mišíková
Bakalářská práce
Merchandising a jeho dopad na nákupné chovanie generácií X, Y a Z v maloobchodnej jednotke
Merchandising a jeho dopad na nákupní chování generací X, Y a Z v maloobchodní jednotce
Anotace:
Cílem závěrečné práce je zhodnocení nákupního chování zákazníků generací X, Y a Z v maloobchodních jednotkách, ve kterých jsou použity různé nástroje merchandisingu a následné navržení konceptu vhodných technik a kombinací merchandisingu pro každou generaci. Práce disponuje teoretickou i praktickou částí. Teoretická část definuje jednotlivé pojmy problematiky merchandisingu, identifikuje nástroje používané …víceAbstract:
The aim of the final work is to evaluate the shopping behavior of customers of generations X, Y and Z in retail units, which use different tools of merchandising and the subsequent design of the concept of appropriate techniques and combinations of merchandising for each generation. The work has a theoretical and practical part. The theoretical part defines the individual concepts of merchandising …víceAbstract:
Cieľom záverečnej práce je zhodnotenie nákupného správania zákazníkov generácií X, Y a Z v maloobchodných jednotkách, v ktorých sú použité rôzne nástroje merchandisingu a následné navrhnutie konceptu vhodných techník a kombinácií merchandisingu pre každú generáciu. Práca disponuje teoretickou i praktickou časťou. Teoretická časť definuje jednotlivé pojmy problematiky merchandisingu, identifikuje nástroje …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 12. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83118
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Jitka Černá
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83118
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Nákupní centra jako společenský a ekonomický fenomén
Petra Chowaniecová -
The shift of customers buying behavior as a result of “corona crisis”
Usupbekova Usupbekova -
The Impact of Offline and Online Advertising on Consumer Purchase Behavior
Oleg Lykhnenko