Plán marketingového kvalitativního výzkumu pro konkrétní organizaci – Anna Kaplanová
Anna Kaplanová
Bakalářská práce
Plán marketingového kvalitativního výzkumu pro konkrétní organizaci
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je vytvoření plánu marketingového kvalitativního výzkumu pro konkrétní projekt. Teoretická část mapuje základní pojmy problematiky marketingového výzkumu a jeho procesu. Praktická část analyzuje dva již uskutečněné projekty marketingového výzkumu. Na základě těchto výzkumů jsem vytvořila plán kvalitativního marketingového výzkumu pro třetí projekt, který obsahuje všechny dílčí …víceAbstract:
The aim of my thesis is to create the plan of the marketing qualitative research for the specif-ic project. The theoretical part describes the basic concepts of marketing research issues and processes. The practical part analyzes the two projects of marketing research that are already accomplished. Based on these researches, I created the plan of the marketing qualitative research for the third project …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Identifikátor:
http://theses.cz/id/bnt52i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2017
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KAPLANOVÁ, Anna. \textit{Plán marketingového kvalitativního výzkumu pro konkrétní organizaci}. Online. Bakalářská práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/bnt52i/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum v právu a praxi
Martin Predný -
Marketingový výzkum v oblasti B2B trhů
Norbert Novák -
Marketingový výzkum v oblasti B2C trhů
Lucie Guzyová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Markéta Svatošová -
Marketingový výzkum
Martina Válková -
Marketingový výzkum zákaznické spokojenosti ve sportovním centru
Veronika Zedníková -
Marketingový výzkum nejvhodnějších kupních kanálů v truhlářské činnosti
Antonín Zaoral